Založ si blog

Archív: február, 2024

Dnešné odpadlíctvo vedúceho zboru SV!

Súčasné udalosti, oznámenia vedúceho zboru Strážnej Veže nás priviedli k rozhodnutiu, že nemôžeme podporiť to, čo považujeme za odpadnutie od pravého uctievania, ako je opísané v Biblii Ježišom Kristom a ako sa toho kresťania v prvom storočí stránili! Dokonca aj biblické princípy, ako boli vyučované a publikované pred COVID 19, sú bez komentára alebo tiež bez […]

Pokračovanie článku

Boží posledný súd začne Strážnou Vežou!

Túto rýchlo sa blížiacu skutočnosť, predpovedanú mnohokrát v inšpirovaných Svätých Písmach Božími prorokmi, starovekými i kresťanskými apoštolmi a prorokmi, potvrdil i apoštol Peter vo svojom prvom liste svojim pomazaným bratom a sestrám týmito jasnými varovnými slovami: “Lenže, nech nikto z vás netrpí ako vrah, zlodej, zločinec alebo ako ten, čo sa mieša do […]

Pokračovanie článku

Kto je vedúci zbor Jehovových svedkov?

Vedúci zbor Jehovových svedkov v súčasnosti tvorí deväť mužov, ktorí tvrdia, že sú pomazanými služobníkmi Boha Jehovu. Dali si zodpovednosť za to, aby dávali vedenie a podnety k dielu Kráľovstva Ježiša Krista. Hovoria o sebe ako o Vernom a Rozvážnom Otrokovi z jedného z podobenstiev Ježiša Krista. ( Mat. 24:14, 45–47; Zjavenie 12:17) Vedúci zbor tvrdí, že vo […]

Pokračovanie článku

Otvorenie očí svedkov Jehovových – časť-2

Skúsenosť anonymného SJ menom Rose: Trvalo mi dlho, kým som sa zobudil. Rovnako ako ostatní, aj ja som bol skutočným veriacim a aj po 20 rokoch zneužívania som bol svedkom a bol som ochotný vydržať aj viac! Raz v noci došlo k obzvlášť hroznému činu jedného staršieho – dozorcu v zbore SJ. V ten večer som sa snažil dostať na stretnutie, zatiaľ čo sa moja manželka […]

Pokračovanie článku

Otvorenie očí svedkov Jehovových – časť 1

Životná skúsenosť anonymného svedka Jehovovho: V lete, roku 2019 som sa zobudil (duchovne) prostredníctvom série udalostí: moje indoktrinované deti SJ mi povedali, že sa musím vyhýbať svojmu neaktívnemu synovi, pretože chodil so svetským dievčaťom (ktoré nebolo SJ), no ja som si myslel, aké je to láskavé? Keď som išiel na preplnenú pláž a žena SJ, s ktorou som bol, […]

Pokračovanie článku

Kto vás neustále klame o vašom zdraví?

Modernú dennú medicínu založil John D. Rockefeller (1839 – 1937), ktorý nevedel nič o medicíne, ale… vlastnil ropu, veľa a veľa ropy. Povedal svetu, že všetky liečebné postupy by mali byť založené na rope. A v dôsledku toho sa stal najbohatším človekom na celom svete. Takže loboval a tiež podplácal vlády, zdravotnícke agentúry, regulátory, univerzity […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

istrazca

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 84
Celková čítanosť: 133887x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu

Kategórie