Malé zamyslenie sa nad dnešnými ľuďmi

12. mája 2023, istrazca, Biblia život

Ako by some mohli opísať, charakterizovať ľudí, ktorí strávia hodiny a hodiny počúvaním a čítaním a sledovaním nespočetných TV relácií o niečom, čo im nevysvetlí nič, zatiaľ čo budú absolútne ignorovať niekoho, kto vie všetko? 

Tá osoba, ten človek, ktorý vie všetko, už to i o sebe povedal, a bolo to napísané, akoby večne vytesané do kamenných tabuliek, už pre všetky generácie minulé (ktoré sa vrátia vzkriesením) a všetky generácie budúce, nasledujúce slová, myšlienky:

“Ja som pravda, cesta a život, nikto neprichádza k Otcovi, iba prostredníctvom mňa.” – Ján 14:6. Ale potom na dôvažok aj toto: “Dostal som všetku moc, v nebi i a na zemi.” – Matúš 28:18. A ešte: “Všetko, čo má Otec, je moje.” – Ján 16:15.

Človek by si pomyslel, že len mŕtvi ľudia by nereagovali na horecitované inšpirované slová, ale takéto slová boli adresované národu, ktorý sa pýšil, že je jediný vyvolený zo všetkých národov celého sveta ako unikátne vlastníctvo Všemohúceho Stvoriteľa!